fredag den 15. august 2008

Skadet eller måske bare for gammel

Efter tre træningspas med klubbens bedste spillere, er jeg kommet i tvivl om min formåen på en floorballbane. Spillemæssigt, taktisk og teknisk går det såmænd udmærket, men min form er bestemt ikke, hvad den har været.

I tirsdag vred jeg om på foden i en nærkamp med Thomas Helgstrand. Ikke noget alvorligt, men nok til at den kan mærkes flere gange i løbet af dagen. Tidligere ville foden bare have fået en gang tape, og så spillede jeg ellers videre, som om intet var hændt.

Sådan er det ikke længere. For her tre dage efter den seneste træning er jeg stadig øm i hele kroppen, og så kan en dårlig fod altså sagtens bruges som undskyldning for at droppe en træning eller den ekstra løbetur.

Det var nu ikke derfor, at jeg sprang over torsdagens træning. Der blev tiden brugt på at passe mine to dejlige unger, så undskyldninger er der i hvert fald nok. Det ændrer dog ikke på, at jeg stadig er mærket efter tirsdagens træning, så måske er jeg skadet, eller også er jeg bare blevet for gammel.

1 kommentar:

NikolajB sagde ...

Æv, hvor surt. Men mon ikke bare det skal løbes væk? Sådan plejer det da at være med de fleste skader? :)

Ellers må vi jo se at få de flyvske svenskere tilbage på 2.-holdet så vi kan få øget læge-indekset lidt...